Gwarancja

Gwarancja i zasady konserwacji produktu

  1. Gwarant udziela gwarancji na swoje wyroby w okresie liczonym od daty zakupu, wydania, dostawy lub zakończenia montażu, o ile został on zlecony firmie Gwaranta przez Kupującego wraz z zamówionym wyrobem,

  2. Gwarant, gwarantuje, że wyrób jest wolny od wad fizycznych,
  3. Gwarant: zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad wyrobu lub jego wymiany na wolny od wad w obowiązującym terminie, który wynosi 24 miesiące,

  4. Na powłoki malarskie udziela się gwarancji tylko wtedy, gdy będą przestrzegane zalecania określone przez producenta impregnatu,

  5. Zgłoszenia reklamacji można dokonać: osobiście, telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej, listownie. W korespondencji należy podać dokładne, czytelne dane osobowe i adresowe,

  6. Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wad wyrobu, naprawy wyrobu, wymiany wyrobu na wolny od wad, zwrotu zapłaty i odebrania wadliwego wyrobu,

  7. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wady jakościowe wyrobu spowodowane niewłaściwym transportem – za wyjątkiem transportu pojazdami Gwaranta – magazynowaniem lub niezastosowaniem się do jego zaleceń w zakresie konserwacji  
    i montażu wyrobu,

  8. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wady spowodowane niewłaściwym, niezgodnym  z przeznaczeniem wyrobu użytkowaniem,

  9. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem zgłoszenia wady  
    a dniem w którym ją usunięto,

  10. Gwarant zobowiązuje się wykonać obowiązki wynikające z niniejszej gwarancji w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zgłoszenia reklamacji,

  11. Gwarancją objęte są wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy,

  12. Nie uznaje się za wady zdrowych sęków oraz naturalnych mikropęknięć drewna, zachodzących podczas procesu użytkowania drewna, wywołanych wpływem zmiennych warunków atmosferycznych, w których użytkowany jest wyrób, a które wynikają  
    z naturalnych właściwości fizycznych drewna. Powstałe pęknięcia nie mają wpływu na trwałość i walory użytkowe wyrobu,

  13. Zmiany wyrobu, które są spowodowane jego użytkowaniem nie stanowią podstaw do reklamacji,

  14. Gwarant i producent impregnatu “Vidaron” zaleca obowiązkowe malowanie produktu
    w ciągu miesiąca od zamontowania,

  15. Kupujący zgłaszając reklamację akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji przez Gwaranta,

  16. Kupujący oświadcza, że stan techniczny zakupionego produktu wraz z usługą montażu jest mu znany i jego odbiór potwierdza własnoręcznym podpisem.